למה אנרגיה ירוקה היא חסכונית

אם במקרה פספסתם את החדשות הגדולות אז רצינו לשתף אתכם שעל פי הניו יורק טיימס עלות אספקת החשמל מתחנות כוח שמש וסולאריות צנחה בחמש השנים האחרונות, עד כדי כך שבשווקים מסוימים ייצור מתחדש הוא זול יותר מפחם או מגז טבעי.

זה עניין גדול. למי שהטיל ספק בעליית אנרגיית השמש והרוח, התלונות היו תמיד פי שניים: 1) זה יקר מדי ו -2) הוא לא אמין (או, אם להשתמש בז'רגון הטכנולוגי, יש בעיות עם פריסה מהירה ואינטרמנט). מספר 1 נעלם רשמית כמחסום. המאמר ממשיך ומציין כי האנליסטים מצפים שתחרותיות זו בשוק תימשך גם מעבר לתפוגה הקרובה של הסובסידיות השונות התומכות כיום בענף האנרגיה המתחדשת – וישנה תנועה להאריך את התמיכה הזו. בשלב זה, זה פשוט על ענייין של היצע וביקוש – כיצד להבטיח שהאורות נדלקים גם כאשר השמש לא זורחת. נגיע לשם.

המירוץ נמשך לפתרונות. שירותים עיקריים משקיעים בפתרונות אחסון אנרגיה – אדיסון בדרום קליפורניה שבארה"ב רק ​​חתמה על ניירות לבניית הסוללה הגדולה ביותר על פני כדור הארץ. מהצד השני, אנרגיה מבוזרת ויעילות אנרגטית גדלים באותה מהירות שמחיר השמש יורד. כפי שמתאר זאת בילי פאריש, מייסד מוזאיק, הסטארט-אפ המופץ על ידי אנרגיה מבוזרת בקהל: "המעבר לעולם המופעל על ידי אנרגיה נקייה 100% הוא בלתי נמנע. השאלה היא: כמה מהר נוכל להגיע לשם ומי ישלוט בתשתית האנרגיה הנקייה שאנו בונים? "

בינתיים, עם התבגרות הענף, ערכו של תחום מתחדש משגשג ממשיך להוכיח את עצמן

מנהיגי העולם מתכנסים השבוע בלימה שבפרו בכדי לדון בעבודה המקדימה החשובה הדרושה כדי להגיע להסכמה כלשהי על חוזה אקלים עולמי בדצמבר הבא בפריז. הם יעזרו בתחרותיות הגוברת של אנרגיה נקייה. לא משנה לאן יגיע המשא ומתן ברמה העולמית, ההתקדמות ממשיכה להתבצע בשטח וזה בהחלט סיבה לתקווה. 

אנרגיה מתחדשת ושמש אינן כל חלקת העוגה, אך היא מרכיב קריטי. אם נמשיך לצמוח, נגיע ל 100% אנרגיה מתחדשת. נגיע לזה בזמן שהאקלים דורש זאת, וניתן יהיה לעשות את זה על ידי קבוצות קטנות של אנשים קהילה אחת בכל פעם, מדינה אחת בכל פעם.