אין דבר טוב יותר מלחזור הביתה מיום עבודה ארוך ולהדליק את דוד המים כדי להתקלח מרענן וחם. מה יקרה אם תשכחו את הדוד דולק כל היום? הדוד מתחמם ללא סיבה, מה שעלול לגרום לו לבזבז חשמל ויכול אף להתפוצץ בגלל החום. התקנת טיימר לדוד מאפשרת להתאים את זמן החימום ולחסוך כסף, ולתת לכם שליטה מלאה על שעות הפעילות של הדוד. ישנם סוגים רבים של טיימרים לדוד. עדיף להשתמש בטיימר דיגיטלי ולא אנלוגי כדי לאפשר לך בעתיד לחבר את הדוד למערכת הבית החכם שלך.

מהי הדרך הטובה ביותר להתקין טיימר לדוד חשמלי?

כפי ששמו מרמז, טיימר הוא שעון עצר שסופר את הזמן בקטעים שונים. הטיימר יכבה אם המתגים לא נלחצים כלפי מעלה. לאחר הזמן שנקבע, יש ללחוץ את המתגים כלפי מטה כדי שהמעגל לא יושלם.

החלפת טיימר בדוד חשמלי

חשוב לציין כי התעסקות עם חשמל שלא ע"י חשמלאי אינה חוקית ומסוכנת. אנו ממליצים להזמין חשמלאי בקריות לצורך התקנת טיימר לדוד או תיקונים דומים אחרים כמו החלפת פלאנג'. זה יבטיח שהכל נעשה נכון ובטוח.
שימו לב כי התקנת טיימר לדוד לבד עלולה לקצר את החשמל ואפילו לגרום לשריפה!

איזה חשמלאי מוסמך להתקין טיימר לדוד החשמל שלנו?

עליכם להכיר את רישיונות החשמל הבאים. זה יבטיח שהחשמלאי שלך מוכשר להתקין שעון דוד או להחליף את הטיימר שלך. רשיונות אלו הם תוצאות הבדיקות וההסמכות שחשמלאי עבר. הם גם מציינים את סוג התיקונים שהוא רשאי לבצע ברישיון שלו.

חשמלאי מעשי

זוהי רמת הרישיון הבסיסית ביותר המאפשרת לחשמלאי לטפל במספר קטן של בעיות חשמל. תמיד תחת פיקוח ופיקוח של חשמלאי מוסמך.

חשמלאי מוסמך

זוהי ההסמכה הפופולרית ביותר. הסמכה זו מאפשרת לחשמלאי בעל הכישורים הדרושים לתקן את כל בעיות החשמל בבית. חשמלאי זה נדרש על מנת להתקין טיימר לדוד חשמל בביתכם.

חשמלאי בכיר

יכול לבצע את כל בדיקות החשמל, ויכול לטפל בתקלות הן במגזר הפרטי והן במגזר התעשייתי.

מהנדס חשמל

זהו הרישיון הבכיר ביותר המאפשר למחזיק בו לטפל בכל תקלות החשמל הקיימות.

איך אנו מוודא שרישיון החשמלאי שהזמנו בתוקף?

מומלץ לבדוק עם החשמלאי אם הרישיון שלו בתוקף. כמו כן, אנו ממליצים לבקש את מספר הרישוי שלו כדי שתוכלו לאמת אותו אונליין במשרד התמ"ת. בעת הגעתו בדקו שתעודת הזהות של החשמלאי תואמת את רשיון הנהיגה / תעודת הזהות.
שימו לב כי שכירת חשמלאי ללא רשיון היא עבירה פלילית ויכולה לגרום להסתבכות עם החוק.
לאחר שווידאתם שהחשמלאי הוא באמת זה שמופיע על רישיון החשמל, ושדרגת הרישוי שלו היא חשמלאי מוסמך אפשר להתחיל לעבוד.